Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie

poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalisty Administracyjno-Ekonomicznego
do Sekcji Techniczno-Administracyjnej

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie minimum średnie; preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne,
  2. minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych,
    a w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych,
  3. doświadczenie w zakresie obsługi spraw zaopatrzenia, magazynu, obiegu korespondencji, transportu, sprawozdawczości,
  4. znajomość zagadnień administracji,
  5. znajomość podstawowych zasad rachunkowości i obsługi programów księgowych,
  6. umiejętność sporządzania zapytań ofertowych oraz rozliczania zamówień,
  7. znajomość programów pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
  8. zdolność do samodzielnego planowania i realizacji prac,
  1. sumienność i rzetelność,
  2. terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  3. komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.

 

Dodatkowe atuty:

znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość przepisów i doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania obiektami, prowadzenia inwestycji i remontów.

Zakres obowiązków:
1. organizacja prac sekcji techniczno-administracyjnej w Oddziale INiG-PIB w Warszawie,
2. kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym głównie prowadzenie spraw administracyjno-biurowych związanych z właściwym funkcjonowaniem Oddziału,
3. prowadzenie, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z jego bieżącą działalnością,
4. organizacja właściwej obsługi obiegu korespondencji,
5. obsługa poczty wychodzącej/przychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
6. obsługa spraw związanych z bieżącą konserwacją i remontami nieruchomości, instalacji oraz urządzeń,
7. prowadzenie dokumentacji samochodów służbowych,
8. ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych,
9. obsługa spraw finansowych Oddziału, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, wystawianie dokumentów księgowych,
10. prowadzenie kasy i obsługa kont bankowych,
11. prowadzenie dokumentacji magazynowej,
12. obsługa zaopatrzenia komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem oraz realizacja procesów zakupowych,
13. pomoc w opracowywaniu planów inwestycyjnych Oddziału,
14. obsługa umów najmu i współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ich zakresie,
15. komunikacja z urzędami w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw Oddziału.

 

Oferujemy:

  1. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  2. bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,

Proponowane wynagrodzenie:

6 000 do 6 600 brutto

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie

ul. Kasprzaka 25

01-224 Warszawa

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.05.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl. Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

Poszukuje 2 osób na

stanowisko

starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów/

starsza specjalistka administracyjno-ekonomiczna ds. projektów



Wymagania dla kandydatów:

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację- warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
  • Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE i/lub opracowywaniu wniosków o dofinansowanie (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
  • Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Zakres obowiązków:

  • Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie w umową
    o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal 
  • Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
  • Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
  • Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
    o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych
  • Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
  • Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
  • Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów i aplikowania o środki.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

6300 – 8 100 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 30.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. certyfikacji

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
  • doświadczenie w pracy na dokumentach i wykonywania prac administracyjnych,
  • umiejętność obsługi oprogramowania MS Office.

Zakres obowiązków:

  • praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG,
  • obsługa klientów w aspektach formalnych,
  • weryfikacja dokumentacji klienta (w tym dokumentacji audytowej) zgodnie z wymaganiami Systemu KZR INiG,
  • nadzorowanie uczestników systemu KZR INiG,
  • uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie,
  • praca z elektroniczną bazą klientów.

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w pracach administracyjnych,
  • doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
  • doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego,
  • znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
  • doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Proponowane wynagrodzenie:

6100 – 7200 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

 

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

Starszy specjalista ds. certyfikacji

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
  • min. 3 letnie doświadczenie w obszarze obliczania śladu węglowego lub ochrony środowiska lub kryteriów zrównoważonego rozwoju lub prawa energetycznego lub prawa odpadowego lub pokrewne,
  • czynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca tworzenie dokumentów języku angielskim i komunikację w mowie i piśmie,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
  • umiejętność obsługi podstawowego oprogramowania MS Office.

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie zagadnień merytorycznych w zakresie certyfikacji KZR INiG,
  • opracowywanie i aktualizacja dokumentów Systemu KZR INiG,
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń,
  • przygotowywanie materiałów do spotkań roboczych,
  • uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie,
  • praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG
  • nadzorowanie uczestników Systemu KZR INiG,
  • praca z elektroniczną bazą klientów.

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
  • doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego,
  • znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
  • doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Proponowane wynagrodzenie:

6100 – 8300 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

 

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie

poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne,
  2. umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wykorzystujących metodę GC,
  3. umiejętność stosowania metod statystycznych do oceny jakości wyników pomiarów,
  4. znajomość zagadnień automatyzacji aparatury kontrolno-pomiarowej wykorzystywanej w analizie chemicznej,
  5. umiejętność samodzielnego planowania, ustalania harmonogramu realizacji prac i usług badawczych oraz nadzoru nad ich terminowym wykonaniem,
  6. znajomość sporządzania dokumentacji związanej z bieżącą obsługą zleceń,
  7. znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiającym swobodną komunikację i biegłe czytanie dokumentacji technicznej,
  8. znajomość programów pakietu Microsoft Office,
  9. umiejętność organizacji czasu pracy, sumienność i rzetelność,
  10. umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
  11. czynne prawo jazdy kategorii B.

Mile widziane: doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu badań, znajomość zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością w laboratoriach badawczych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Główne zadania:

  1. praca w laboratorium badawczym, w tym pełen nadzór metrologiczny nad powierzonymi urządzeniami pomiarowymi,
  2. wykonywanie pomiarów, ocena jakości wyników, opracowywanie dokumentacji z badań zgodnie z wymogami PN-EN ISO/IEC 17025,
  3. udział w projektach badawczych i usługowych, a także planowanie ich prawidłowego wykonania,
  4. dbałość o terminowość wykonywania zleconych prac,
  5. utrzymywanie kontaktów z urzędami, dostawcami, wykonawcami oraz innymi stronami w zakresie powierzonych zadań,
  6. sporadyczna praca w terenie (kilkudniowe wyjazdy służbowe).

Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej, możliwość rozwoju naukowego i podnoszenia kwalifikacji oraz bogaty program socjalny, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.

Wynagrodzenie: 6 500 do 7 200 brutto

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie

Zakład Nawaniania Paliw Gazowych

01-224 Warszawa

CV i list motywacyjny zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 23 kwietnia 2025r. na adres: rekrutacja@inig.pl z adnotacją: „Nabór na stanowisko Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego w Zakładzie Nawaniania Paliw Gazowych”.

Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

Oddział w Krośnie

poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista Inżynieryjno-Techniczny/Specjalista Inżynieryjno-Techniczny

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe II st. o kierunku zw. z przemysłem naftowym np.: górnictwo
    i geologia, gazownictwo, eksploatacja złóż węglowodorów, inżynieria naftowa;
  2. znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
  3. znajomość rysunku technicznego i prostych konstrukcji mechanicznych;
  4. znajomość obsługi komputera, w tym biegła pakietu Microsoft Office,
  5. umiejętność sporządzania pisemnych opracowań i dokumentacji – raportów z badań;
  6. umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej;
  7. dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
    i odpowiedzialność za powierzone zadania i terminy;
  8. dyspozycyjność (wyjazdy w delegacje).

Dodatkowe atuty:

  1. znajomość programów graficznych np. Corel, Photoshop;
  2. doświadczenie w pracy w laboratorium;
  3. zdolności manualne w rozumieniu obsługi sprzętu pomiarowego, próbników i innego osprzętu badawczego.

Główne zadania:

  1. pobór próbek ciśnieniowych płynów złożowych – kilkudniowe wyjazdy delegacyjne;
  2. obsługa aparatury do badań właściwości fazowych płynów złożowych (PVT) oraz innej aparatury badawczej;
  3. obsługa i praca ze specjalistycznym oprogramowaniem symulacyjnym
    i obliczeniowym;
  4. przegląd i obsługa techniczna aparatury;
  5. sporządzanie raportów z badań, opracowywanie dokumentacji powykonawczej;

Oferujemy:

  1. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  2. bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  3. pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
  4. możliwość rozwoju,
  5. wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

     Miejsce pracy:

     Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

     38-400 Krosno 

   ul. Armii Krajowej 3

 

    Proponowane wynagrodzenie:

    5100,00-6100,00 zł brutto  

    Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]

Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiemhttps://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html